وبلاگ

آموزش طراحی سایت فروشگاهی قسمت دوم

در جلسه دوم آموزش رایگان طراحی سایت فروشگاهی محصول با وردپرس، به مباحثی همچون نصب وردپرس، خرید قالب وردپرس، کار با هاست سی پنل و نصب دمو سایت فروشگاهی روی وردپرس پرداخته شده است.

ابتدا، نکاتی در خصوص نصب وردپرس برای شروع کار به اشتراک گذاشته شد. سپس، با توجه به تنوع قالب‌ها در بازار، روش‌های مختلفی برای خرید و انتخاب قالب مناسب برای سایت فروشگاهی معرفی شد.

لازم به ذکر است که برای بارگذاری سایت فروشگاهی، نیاز به هاستی با امکانات مناسب و پشتیبانی قوی دارید. به همین منظور، کار با هاست سی پنل نیز در این جلسه آموزش داده شد.

در پایان جلسه، به نصب دمو سایت فروشگاهی روی وردپرس پرداخته شد. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک، سایت فروشگاهی خود را با تنظیمات پیشفرض نصب کنند و در ادامه، آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند.

در نهایت، این جلسه به دانشجویان کمک می‌کند تا با آموزش نصب و استفاده از وردپرس و قالب‌های مختلف، به طراحی و ساخت سایت فروشگاهی بپردازند. همچنین، آن‌ها با دسترسی به منابع رایگان آموزشی، می‌توانند مهارت‌های خود را در این حوزه تقویت کنند و یک کسب و کار آنلاین پایدار راه‌اندازی کنند.

بخش دوم

بخش سوم

 

برچسب‌ها:, , ,

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی هاستینگ100